محل تبلیغات شما

یکی از فاکتور های به نسبت مهم در رتبه بندی پست ها از نظر اینستاگرام Time Spent میباشد. که این فاکتور به این موضوع اشاره دارد که کاربران چه مقدار از زمان خود را صرف مشاهده یک پست صرف کرده اند. اینستاگرام از طریق بررسی این فاکتور در دنبال کنندگان یک صفحه خاص میزان اهمیت و جذابیت یک پست را محاسبه میکند.

اگر این میزان در یک پست خاص به نسبت دیگر پست های منتشر شده توسط یک پیج بالاتر باشد اینستاگرام متوجه اهمیت آن پست خاص میشود و آن را به دنبال کنندگان بیشتری نمایش میدهد که در صورت استقبال ، احتمال نمایش داده شدن آن پست خاص در صفحه اکسپلور نیز بالاتر میرود ، از این رو هست که ویدئو ها و پست های متنی جذاب شانس بیشتری برای صفحه اکسپلور دارند.

شما نیز برای افزایش این میزان میتوانید اقدام به تولید محتوای ویدئویی جذاب و پست های متنی یا آموزشی یا حتی اسلاید های خوب و مفید کنید و با این کار شانس خود را برای نمایش گذاشته شدن پست هایتان در صفحه اکسپلور افزایش دهید.

9 ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

متن های اینستاگرامی زیبا

بهترین روش برای تبلیغ در اینستاگرام

پست ,یک ,های ,خاص ,صفحه ,میزان ,پست های ,یک پست ,پست خاص ,صفحه اکسپلور ,های متنی

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مطلب آی تی ciagehealthkwak کمیته پژوهشی آموزش و پرورش بندر انزلی کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم شاهد شهر tomcalanpay Loretta's style اموزشگاه مجازی برزش برمندز | آشنایی با تکنلوژی روز جهان | H قابلیتهای جدید نرم افزار حسابداری مهران فروردین nessgasasmoy